PRVNÍ ZKUŠENOST S YANKEE CANDLE + YANKEE CANDLE HAUL

úterý, prosince 27, 2016


Yankee Candle haul

Před nějakou dobou, v můj nakupovací den, mě kroky zavedly i do Country Rose, což je neskutečně krásný obchůdek s doplňky do bytu, do něhož se chodím často jen tak rozplývat. Tentokrát jsem tam však šla pro nějakou svíčku Yankee Candle, kterou jsem měla už dlouhou dobu na svém skromném wishlistu. Strávila jsem tam šílenou dobu a z očichávání všech vůní svíček už mě bolela hlava, ale nakonec jsem si vybrala. Mojí první svíčkou od Yankee Candle je tedy Baby Powder ve střední velikosti. Voní nádherně, ale bohužel jen v samotné sklenici, po zapálení ji cítím minimálně, což mě docela zklamalo - čekala jsem o dost víc. Abych pravdu řekla, svíčky od Village Candle, o kterých jsem psala tady, byly o hodně lepší.

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Brzy na to jsem i přes to zklamání uskutečnila poměrně velkou objednávku z jejich oficiálního e-shopu. Koupila jsem především vosky, protože jsem chtěla vyzkoušet co nejvíce vůní. Co se týče svíček, bála jsem se jít rovnou do nějaké velké ve skle, takže mám pouze dvě malé, u kterých jsem předpokládala, že mi budou sedět - Fluffy Towels a Clean Cotton.  Naštěstí to dopadlo tak, jak jsem doufala - obě mi voní moc hezky! Zatím jsem je nezapalovala, ale brzy na ně dojde řada.

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Vosků jsem si pořídila 22. Tohle je moje úplně první zkušenost, a proto jsem si musela pořídit i aromalampu, kterou jsem doma neměla. Už jsem několik vosků vyzkoušela a musím říct, všechny jsou skvělé! Zatím jsem se nesetkala ani s jedním, s jehož vůní bych měla nějaký problém. Některé nevoněly skoro vůbec, jiné naopak až moc silně, ale stěžovat si nemůžu.

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Konkrétní vůně vosků vám psát asi nebudu, všechno vidíte na fotkách, ale určitě vám musím povědět o tom, jak úžasně celý balíček voněl! To byla opravdu nádhera. Krabici s vosky jsem si dala do šatníku, takže mi po nich lehce voní oblečení.

Yankee Candle haul

Zmínit bych měla ještě papírovou vůni do auta ve verzi Clean Cotton, kterou jsem přihodila na zkoušku. Zatím otestovaná není, takže vám nemůžu povědět, jak je na tom, ale věřím, že i s ní budu spokojená. A nakonec 4 votivní svíčky, které jsem také chtěla zkusit. Vybrala jsem Home Sweet Home, Tarte Tatin, Snow in Love a Cinnamon Stick. Všechny voní hezky.

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Yankee Candle haul

Abych to shrnula, z objednávky mám velkou radost, není nic, co bych musela vytknout. Jsem moc ráda, že jsem konečně YC vyzkoušela, avšak musím přiznat, že za tu cenu mi to nestojí. Nadále si budu kupovat maximálně vosky, ale velké svíce se dle mého nevyplatí. Rozhodně se dají sehnat levnější, ale za to stejně kvalitní svíčky.

Yankee Candle haul

Co vy a Yankee Candle? Máte zkušenosti? Kterou vůni máte nejraději? Jak často pálíte svíčky?

11 KOMENTÁŘŮ

  1. To je nádhera! Doufám, že jejich svíčky taky někdy vyzkouším. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je vosků a svíček, paráda, já bych si chtěla koupit do auta vanilkovou vůni a na Vánoce jsem dostala velikou svíčku YC s vůní vanilky, tak mám radost jako blázen.
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky pořizuji jenom vosky a bohatě mi to stačí, zvládnou provonět v klidu celou místnost. Nejsem ochotná vypláznout tolik peněz za svíčky ve skle :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fuuha ty ich máš teda dosť ! :) Ja som ich ešte nemala :) ale nejaký si už určite zakuupim niektoré vyzeraju fakt vkusne !! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to je velká objednávka! Já jsem od YC vyzkoušela jen vosky, se kterými jsem spokojená :)

    HAUL | Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám s Yankee moc dobré zkušenosti. Moje první cvíčka byla velká ve sklenici s vůní grapefruitu, kterou jsem dostala od kamarádky k narozeninám a nemůžu si jí vynachválit. Pár minut po zapálení krásně provoní celý pokoj.
    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, jak mě tento článek potěšil! Miluji vonné svíčky ať už jakékoliv... :-) Článek je skvělou inspirací! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee miluju, většinou zkouším nové vůně a nejradši mám oleje do aromalamp!! Těším se na ty podzimní večery, kdy mi tihle krasavci provoní celý byt:-).

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe