PODZIMNÍ RELAX | VILLAGE CANDLE

pátek, října 21, 2016

PODZIM. Období, při kterém přichází špatné nálady, únava, né-li dokonce deprese. Toto roční období sice miluji, ale bohužel mě tyto problémy nikdy neminou. Vždy jsem jako bez života a nechtějí se mi plnit žádné povinnosti, nejraději bych se jen válela a nic nedělala, což je samozřejmě nereálné. Snažím se tedy pokaždé dělat všechno pro to, aby mi bylo lépe.

Zbožňuji, když si můžu v klidu uvařit čaj, pustit si oblíbený film či videa na youtube, zachumlat se ve svetru a teplých ponožkách do huňatých dek a hlavně - zapálit svíčky! Dokážete si toto období bez svíček představit? Já ani náhodou! Vždy jsem si kupovala především svíčky z F&F či Kika, protože za tu cenu mi přišly super, ale musím přiznat, že mě lákalo vyzkoušet i něco kvalitnějšího, dražšího, jelikož mě zajímalo, jestli je v tom nějaký rozdíl. Ceny mě však vždycky odpudily - nechci utrácet tisíce za svíčky, které v tomto ročním období pálím vážně ve velkém. Proto jsem byla moc ráda, když jsem byla vybrána do výzvy s Village Candle, které jsem se zúčastnila na portálu blogerky.cz.

Village Candle

Village Candle jsem znala už dřív a abych pravdu řekla, sympatická mi tato značka z prostého důvodu nikdy nebyla. Nesnesu kopírování. Samozřejmě mluvím o obrovské podobnosti s jednou z nejznámějších značek svíček - Yankee Candle. Obaly jsou v podstatě identické, takže je logické, že o náhodu nejde. Jsem si jistá, že by se dal najít i jiný velmi hezký vzhled, ale to by bylo nejspíš moc namáhavé vymyslet, že. I přes tento nešvar jsem se však rozhodla dát svíčkám šanci a zjistit, jestli jsou alespoň kvalitní.

Zaslána mi byla Premium malá svíčka ve skle Pure Linen (vůně čistě vypraného prádla) a votivní svíčka Rain (vůně svěžího vzduchu a dešťových kapek) se svícínkem určeným právě pro votivky. Obě voní naprosto úžasně, opravdu se mi jejich vůně na první přičichnutí zalíbily, takže jsem se nemohla dočkat, až je zapálím. Doufala jsem, že budou cítit po celé místnosti tak, jak to mám ráda. A upřímně, nemůžu si stěžovat, jsem s nimi velmi spokojená. Obě vůně svíček jsou moc příjemné a hlavně - nebolí z nich hlava, s čímž mívám často problémy.

Village Candle
Pure Linen v praktické dóze s víčkem voní o něco výrazněji a intenzivněji než votivka, takže ji i po místnosti cítím o něco víc. Podle mě je to především provedením - několikrát jsem slyšela, že votivní svíčky mají o něco slabší vůně než svíčky ve skle či vosky. Má dva knoty, díky kterým dochází k úplnému využití vosku a efektivnějšímu uvolnění vonných esencí. Když jsem si ji zapálila, opravdu na mě dýchla ta nádherná, svěží, čistá, jemná vůně vypraného prádla, tuhle vůni fakt můžu! Avšak ideální mi přijde spíš na jaro, né-li dokonce léto. V chladnějším období mám raději kořeněné, dřevité, silnější vůně. U Yankee Candle si hodně lidí stěžuje na to, že se svíčka pálí "do tunelu", ale tady tomu tak není. Vytvořilo se krásné jezírko, svíčka se pálila celou dobu rovnoměrně, což pro mě bylo velmi milé překvapení. Zásluhu v tom má pravděpodobně přítomnost dvou knotů. Aktuálně už ji mám dopálenou a zbylo mi pouze půl centimetru až centimetr vosku na dně sklenice, který už vypálit nejde. Tato velikost by měla hořet 45 - 55 hodin a stojí 339 Kč.


I tato svíčka provoní celý pokoj, ale jak jsem psala, je cítit o něco méně. Musím přiznat, že déšť z ní necítím, ale to vůbec nevadí, voní opravdu krásně. Opět je velmi svěží a jemná, ale o něco sladší. Obsahuje tóny svěžího deště, bergamotu, lilie a ambry. Doba hoření je až 18 hodin, stojí 74 Kč a před pálením by se měl její knot zkrátit na 0,5 cm (což jsem zjistila až po zapálení, haha). Byl k ní přidaný již zmiňovaný svícínek, který má perfektní rozměry právě pro toto provedení svíček, případně pro čajové svíčky. Líbí se mi, že je z matného skla, což vypadá parádně! Tento skleněný svícen můžete sehnat za pouhých 38 Kč.

Village Candle

Village Candle

Všechno naleznete na e-shopu Demdaco, takže pokud vás svíčky zaujali, určitě se podívejte. Já jsem tam omrkla další vůně svíček a rovnou jsem si jich několik vyhlídla. Zalíbila se mi například svíčka Ledové království, Hřejivý podzim, Jantarové tóny lesa, Pudrová svěžest, Čajový dýchánek nebo Útulný domov, ale lákají mě vyzkoušet snad všechny!



Abych to shrnula, se svíčkami jsem spokojená a mohla bych je doporučit těm, kterým nevadí nápadné kopírování Yankee Candle. Cenově jsou o něco levnější, takže se to dá brát jako levnější varianta, protože si myslím, že v kvalitě nějaký extra převratný rozdíl nebude, i když je pravda, že s YC zatím moc zkušeností nemám (měla jsem pouze jednu votivní svíčku, takže moc hodnotit nemůžu).

Máte s touto značkou zkušenosti? Znáte ji?

4 KOMENTÁŘŮ

  1. Říkala jsem si "to se s těmi YC svíčkami a recenzemi nějak roztrhl pytel", když jsem viděla, kolik článků na ně teď vyšlo, ale teprve po přečtení toho tvého jsem zjistila, že jde o jinou značku! Myslela jsem, že Village Candle je nějaká limitka od YC :D S bolehlavem od svíček mám taky často problém, proto mnohem radši větrám, než zapaluju svíčky :D A když už, tak si zapálím vosk právě od YC, ale vydržím to jen chvilku a zase jdu větrat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Do výzvy jsem byla taky vybraná, svíčka Pure Linen mi sedla. Do její vůně jsem se zamilovala :)
    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  3. Svíčky mám taky a naprosto jsem se do nich zamilovala, voní tak úžasně! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, další příspěvek o village candle, asi si je budu muset taky pořídit, vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe