SOAPHORIA HEALTHYMASK - REGENERAČNÍ A VYŽIVUJÍCÍ MASKA NA VLASY

pondělí, září 19, 2016


Krásný den, čtenářky! 
Jelikož jsem se rozhodla začít o své vlasy lépe pečovat, pořídila jsem si hromadu vlasových produktů přírodní kosmetiky. Dnes vám ukážu HEALTHYMASK - regenerační a vyživující masku na vlasy od přírodní značky Soaphoria, kterou jsem ještě před pořízením ostatních produktů dostala díky spolupráci s Míšou z e-shopu Krásná Každý Den.

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Masky na vlasy mě nikdy používat nebavilo, protože nemám ráda to čekání, než mohu masku smýt. Avšak řekla jsem si, že pokud chci mít krásné, zdravé, dlouhé vlasy, musím pro to něco obětovat a "přetrpět". Rozhodně je lepší počkat pár minut s maskou na hlavě než mít zničené, suché a neustále zacuchané vlasy plné lupů. Na lupy trpím celý život, takže jsem byla opravdu zvědavá, jestli pocítím nějaký rozdíl, protože tato maska by proti nim měla pomoci.

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Maska má přinášet zklidnění podrážděné pokožky hlavy, napomáhat k předcházení lupů a jak z názvu plyne, tak i regenerovat a vyživovat vlasy. Obsahuje arganový olej, který posílí a navrátí elasticitu vlasů a zabrání třepení konečků, a ostropestřcový olej stimulující růst vlasů a snižující jejich vypadávání. V kombinaci s esenciálními oleji, jež maska také obsahuje, tyto oleje pronikají hluboko do struktury vlasů, brání zeslabení a vypadávání, zpevňují kořínky vlasů, odstraňují suchost a zmírňují svědění a napnutí pokožky hlavy. Kromě těchto složek v masce najdete i brokolicový olej, díky kterému dojde k usnadnění rozčesávání vlasů, jejich zkrocení a navrácení lesku. No, nezní to krásně?

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Začneme klasicky obalem, který je velmi praktický, snadno se otvírá a vypadá moc pěkně. Maska, skrývající se uvnitř, mi konzistencí připomíná obyčejný krém, což mi vyhovuje, protože mi z rukou nestéká a velmi dobře se s ní tím pádem pracuje. Nepění a má krásnou světloučkou mentolovou barvu. Její vůně je moc příjemná, jemná a svěží. Cítím z ní především mentol a bylinky. Líbí se mi, že z vlasů tuto vůni cítím i po opláchnutí.

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Produkt se v přiměřeném množství aplikuje na umyté, mokré vlasy. Nanáší se až ke kořínkům a na pokožku hlavy, protože tím pomáhá k předcházení tvorbě lupů. Nechává se působit 5-15 minut a poté se musí pečlivě opláchnout. Po umytí jsou vlasy už od prvního použití nádherně jemné, hebké a uhlazené. Z toho jsem byla vážně moc mile překvapená a nadšená, tak heboučké vlasy jsem dlouho neměla! Vlasy jsou také mnohem lesklejší, vzdušnější, lépe se rozčesávají a neelektrizují. Musím zmínit i to, že od doby, co masku používám, se mi na hlavě neobjevily vůbec žádné lupy, z čehož mám snad největší radost. Tenhle problém sice zmizel, ale nastal jiný - vlasy se mi rychleji mastí. Jsem zvyklá je mýt obden, ale s používáním této masky bych to potřebovala provádět každý den. Zatím jsem to tedy pokaždé vyřešila suchým šamponem, takže to není až takový problém, ale samozřejmě je to trochu nepříjemné. 

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

Maska je určená na všechny typy vlasů, ale já bych ji doporučila především na ty suché. Prodává se v 150 ml balení, v čemž vidím další mínus. Na fotkách je produkt po 2 použitích (předtím bylo balení úplně plné), takže můžete vidět, že maska ubývá opravdu rychle. Aktuálně jsem skoro na dně, takže větší balení by bylo pro majitelku dlouhých, hustých vlasů, jako jsem já, určitě lepší. Ale jinak jsem s maskou spokojená, až na ty rychle se mastící vlasy a velikost balení jí nemám co vytknout. Stojí 267 Kč a pořídit ji můžete tady.

Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den

SLOŽENÍ: AQUA, CETARYL ALCOHOL, GLYCERIN, CETEARETH-20, POLYQUATERNIUM-16, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, SILYBUM MARIANUM SEED OIL, BRASSICA OLERACEA OIL, PANTHENOL, LACTIC ACID, ALLANTOIN, CEDRUS ATLANTICA BARK OIL, CITRUS AURANTIFOLIA OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, SALVIA OFFICINALIS OIL, THYMUS VULGARIS FLOWER/LEAF OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM HYDROXIDE


Soaphoria Healthymask - regenerační a vyživující maska na vlasy z Krásná Každý Den


Máte zkušenosti s touto maskou? Jaká maska na vlasy je vaše nejoblíbenější?

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Maska vypadá dost dobře a Soaphoria mě ještě nezklamala, takže si ji píšu na seznam.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Mozno by to chcelo pouzivat mensie mnozstvo, mne sa tiez niekedy rychlo mastia vlasy, ked pouzijem nejakej masky alebo konicioneru vela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Masku od Soaphorie som ešte neskúšala, ale vyzerá fajn a aj zloženie je pekné.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  4. Túto masku som ešte neskúšala. Ja používam každý mesiac hennu a párkrát do mesiaca si doprajem olejový zábal a sem tam aj nejakú tú masku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe