PRODUKT MĚSÍCE: MANUFAKTURA PLEŤOVÝ OLEJOVÝ ELIXÍR | ČERVENEC 2016

sobota, srpna 13, 2016


Krásný den, čtenářky!
Na používání olejíčků v kosmetice jsem nikdy moc nebyla, ale poslední dobou tomu přicházím pomalu na chuť, jelikož zjišťuji, jak úžasné účinky mohou mít. Na pleť či tělo jsou mnohdy lepší než kdejaké krémy. Zatím jsem byla věrná především klasickému arganovému oleji, ale teď ho používám pouze na vlasy, jelikož na pleť ho zastoupil produkt, na který si dnes můžete přečíst recenzi. Když se objevila na portálu blogerky.cz další výzva, tentokrát na tento Exkluzivní regenerační & výživný pleťový olejový elixír od Manufaktury, bez váhání jsem se zúčastnila, protože mě neskutečně zaujal. Koho by také nelákalo vyzkoušet produkt přezdívaný "elixír mládí", no ne? Už jen samotná značka mě už dlouho láká, ale bohužel jsem zatím nic nevyzkoušela, což mě hrozně mrzí, avšak po zkušenosti s tímto elixírem se to změní, protože mě zajímá, zda-li jsou i ostatní produkty tak úžasné.

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Když jsem si o elixíru zjistila podrobnější informace, zamilovala jsem se především do jeho složení. Je to kombinace pěti vzácných rostlinných olejů (šípkového, jojobového, avokádového, makadamiového a slunečnicového), obohacených o výtažek ze sedmikrásky a rozmarýnu, vitamín E a koenzym Q10. Produkt  je doprovázen jemnou bezalergenní vůní a neobsahuje konzervanty, což je další obrovské plus. Pozitivní je samozřejmě i to, že se jedná o český produkt netestovaný na zvířatech, to vždy velmi ocením. Má vyhlazovat a zpevňovat pleť, dodávat jí hydrataci, výživu, pružnost, vláčnost, jas, předcházet jejímu stárnutí a napomáhat regeneraci a obnově bariérové funkce pokožky před nepříznivými vlivy vnějšího okolí. No nezní to skvěle?

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Elixír je ideální především pro suchou, normální, citlivou i zralou pleť. Vhodný je dokonce i na sušší oční okolí. A jak jsem se dočetla, doporučuje se používat ho i na oblast krku a dekoltu jako prevence vzniku vrásek, které mohou vznikat třeba kvůli spaní na boku. Majitelky suché pleti ho mohou používat, předpokládám, i přes den, ale na noc se mi to zdá vždy lepší. Já mám pleť smíšenou. Nos a čelo mívám mastnější, a proto jsem na tyto místa olejíček nenanášela, a zbytek obličeje, především oblasti pod očima a tváře, mám sušší. Někdy se mi na těchto místech dokonce tvoří nevzhledné šupinky, na které je olejíček skvělý. Používám ho tedy pouze na noc, kdy mi nevadí případně mastnější pleť. Na mastný typ pleti produkt nedoporučuji.

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Rozhodně musím zmínit naprosto úžasné, propracované balení. Na první pohled jsem se do něj zamilovala, i když mám obvykle raději jednoduché, elegantní obaly bez obrázků a všelijakých motivů či vzorů. Tohle je tedy, dá se říct, výjimka, která se mi však skvěle vyjímá na poličce. Působí na mě moc příjemně a něžně. Elixír přišel v krabičce, kterou jsem bohužel vyhodila, protože byla v hrozném stavu, ale byla také nádherná, jak můžete vidět na obrázku na stránkách Manufaktury. Produkt je ze skla, takže jsem měla strach, aby bylo všechno v pořádku, ale naštěstí je hodně pevný. Rozbil by se maximálně po tvrdém nárazu na dlaždičky, což, doufám, nehrozí, protože na všechny skleněné výrobky dávám extrémní pozor. 

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Olej má klasickou tekutější konzistenci, na kterou jsem u olejů zvyklá, a je žluté barvy, což je taktéž běžné. Více mě zaujala vůně. Řeknu vám, to je něco tak voňavoučkého! Jsem si jistá, že tahle vůně mě nikdy neomrzí. Je neskutečně příjemná, jemná a něžná, cítím z ní nějaké bylinky - možná právě rozmarýn či sedmikrásky. Nečekala jsem, že bude až tak nádherně vonět, takže jsem byla opravdu mile překvapená. Nejlepší je, že je cítit i na pleti - to miluju. 

Dávkování je ve formě pipetky ("kapátka"), což je pro mě perfektní. Toto dávkování mi u olejíčků vyhovuje ze všech nejvíce, je praktické, hygienické a snadné k manipulaci. Stačí nabrat zmáčknutím horní části olejíček do kapátka, nakapat ho v požadovaném množství na prsty a vklepat/vetřít do pleti. Mně stačí pokaždé 2-3 kapky, takže mi produkt ubývá vážně pomalu, za což jsem samozřejmě ráda. Navíc ho nepoužívám denně, protože si myslím, že to není potřeba.

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Po použití mám pleť lehce mastnější, ale s tím jsem počítala. Měla jsem spíš strach, aby mi nezpůsoboval pupínky nebo neucpával póry, protože to bývá poměrně častým problémem, ale naštěstí se ani jeden z těchto obávaných účinků nedostavil. Pleť mám příjemně hebkou, jemnou a perfektně hydratovanou a vyživenou. Na pohled vypadá zdravě a svěže a dokonce mi zmizely i mé ošklivé šupinky způsobené sušší pletí. Olejíček tedy splnil má očekávání, nenašla jsem nic, co bych mu vytkla! Toto 30 ml balení stojí 329 Kč, což je, věřte mi, ideální cena za tak zázračný produkt, který by měl vyhovovat většině z vás. Rozhodně ho mohu doporučit. Pořídíte ho buď v kamenných prodejnách Manufaktury nebo na jejich stránkách

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Manufaktura Pleťový olejový elixír

Máte zkušenost s tímto elixírem? Nebo s jakýmkoli jiným produktem této značky?

6 KOMENTÁŘŮ

  1. Tak to vypadá a zní velmi dobře! Já také používám klasický arganový olej, který si vozím přímo z Maroka. Značku Manufaktura úplně zbožňuji, ráda podporuji "naše" firmy, takže manufaktura je jasnou volbou. Navíc účinky jejich kosmetiky? Neskutečné. Určitě doporučuji vyzkoušet i čaje. :) A když nevím komu jaký dárek, tak zajdu do Manufaktury a mám vybráno! :D
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! A děkuji za tip, čaje vyzkouším moc ráda! Jsem neskutečný milovník čajů, takže jsem na ně moc zvědavá! :)

      Vymazat
  2. Olejíček mám taky a jsem s ním moc spokojená, používá ho i mamky, která si ho nemůže vynachválit

    Manufaktura | Pleťový olejový elixír

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťové oleje mám strašně moc ráda, mnohem víc než krémy. Tenhle vypadá úžasně. Jen cena je pro mě trochu vyšší.

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám čím dál raději. :) A s tou cenou tě chápu, ale na druhou stranu, zaplatila bys za opravdu kvalitní olejíček a do kvality se investovat vyplatí. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe