MŮJ NOVÝ MILÁČEK - BRAUN SILK - ÉPIL 5 WET & DRY

pondělí, února 22, 2016

Pokaždé, když se mi povedlo něco vyhrát, byly to takové drobnosti - především kosmetika z drogerie. Samozřejmě i to hrozně moc potěší, ale vyhrát větší, hodnotnější dárek je přece jen něco trošku jiného. A proto jsem měla z výhry na blogu My Secret takovou radost! Kromě skvělé kosmetiky, kterou si můžete prohlídnout v tomto článku, jsem vyhrála epilátor Braun Silk - Épil 5 Wet & Dry 5-541!


Potěšilo mě to hlavě kvůli tomu, že jsem nový epilátor už delší dobu nutně potřebovala. Používala jsem jeden z nejobyčejnějších modelů od Philips, který byl již několik let starý, což na něm bylo samozřejmě znát. Navíc nebyl moc kvalitní, ale to se od tak obyčejného a zároveň staršího modelu dá čekat. Jedno místo jsem musela přejet několikrát, aby jsem měla všechny chloupky vytrhané, takže mi epilace zabrala pokaždé šíleně času. K tomu všemu ty nejkratší chloupky vůbec nebral, a proto jsem neměla nohy (či jakoukoli jinou holenou část) nikdy perfektně hladkou, vytrhanou. Štvalo mě to, protože tohle je pro mě poměrně dost důležitá záležitost, a pomalu začínala šetřit na nový. Tato výhra mi tedy přišla opravdu vhod!

Součástí balení je včetně čistícího kartáčku a napájecího kabelu i několik výměnných nástavců - nástavec k provádění vysokofrekvenční masáže, nástavec pro kontakt s pokožkou, zastřihovací nástavec a holicí hlava. Epilátor je schopný zachytit 4x kratší chloupky než vosk - odstraní i ty nejkratší chloupky dlouhé 0,5 mm a má dvě rychlosti - rychlost 1 na šetrnou epilaci a rychlost 2 na obzvláště důkladnou epilaci. Je voděodolný, takže se může používat ve vaně či sprše. Oholení má vydržet až 4 týdny, což však podle mě pravda není. Samozřejmě to není hned, ale naopak to nějaký čas trvá, než chloupky začnou růst méně a pomaleji, ale já vytrhám už minimálně dva roky a stále to potřebuji alespoň jednou za dva týdny, i když jednou týdně je to rozhodně nejlepší. 





No, řeknu vám, že první zkušenost byla báječná a strojek jsem si vážně zamilovala! Bylo to neuvěřitelné, ale stihla jsem epilaci celého těla na jedno nabití. Sice jsem byla celou dobu ve stresu, protože jsem se bála, že se mi každou chvílí vybije, ale mile mě překvapilo, že to nakonec dokázal. Musím podotknout, že to vydržel rozhodně déle než 30 minut. Druhá zkušenost už byla horší. Nohy a zadek v pohodě, ale zbytek jsem nestihla dodělat, takže jsem to nechala na další den, což je sice trochu nepraktické, protože se mi vážně nechce podstupovat nepříjemnou bolest každý den, ale přišlo mi to lepší, než čekat dalších několik minut na to, abych mohla pokračovat. Další dny jsem to většinou stihla, ale až na nohy to bylo trochu odfláknuté. Abych to shrnula, není to tak hrozné, jak jsem čekala, ale zase to není nic moc příjemného, když se pokaždé stresuji, abych to stihla. Ale kdo by čekal, že si někdo bude epilovat skoro celé tělo, že?

Tento nový epilátor se od toho původního liší hned několika vlastnostmi. Hlavním rozdílem je to, že se musí nabíjet a poté se používá bez nabíječky. V nabíječce se zapnout nedá, takže jste neustále omezené časem, po který epilátor funguje, což je přibližně 30 minut po 1 hodině nabíjení. Upřímně musím říct, že jsem z toho měla strach, protože moje klasická délka epilace trvá něco kolem hodiny a půl! Takže jsem si říkala, že to bude dost na nic, protože budu muset pořád čekat na to, až se mi epilátor nabije. Kdybych si však vytrhávala chloupky pouze na nohou, stíhám to v pohodě, ale já - šílený odpůrce chloupků na jakémkoli místě na těle - se jich musím zbavovat ze všech míst, ze kterých to jen jde, takže epiluji i zadek, břicho, horní část intimních partií či záda a zbytek těla jako jsou ruce, podpaží nebo zbytek intimních partií holím klasicky žiletkou. 


Při nabíjení světýlko bliká, dokud není epilátor plně nabitý.
Při používání světýlko svítí, při vybíjení zhasne.
Další velký rozdíl je ten, že se dá tento epilátor používat i ve vodě, na což si sice nějak nedokážu zvyknout, protože mám zakódované, že takové věci do vody nepatří, ale samozřejmě jsem to musela také vyzkoušet. Bolest je sice o něco menší, ale tak je to i s účinností. Chloupky se mi tak vytrhávaly opravdu špatně, takže já jsem pro epilaci na sucho. Je to pro mě mnohem pohodlnější ze všech možných směrů. Na posteli si vytvořím takové polohy, ve kterých se dostanu na všechna místa, která potřebuji zbavit chloupků, za to ve tvrdé vaně už to tak snadné není. Ale pro začátečníky to může být fajn, protože každé zmírnění bolesti se v tomto případě hodí. Tady musím zmínit i skvělou protiskluzovou rukojeť, díky které se epilátor pohodlně drží a nesklouzne vám z ruky.

Co se týče bolesti, ta je stejná jako u minulého epilátoru, avšak s již zmíněnou vodou či masážním nástavcem je to o něco příjemnější. Tento nástavec je opravdu šikovný a začátečníci ho určitě ocení. Já ho moc nepoužívám, protože jsem na tu bolest více méně zvyklá a navíc je to s ním o něco pomalejší, protože je méně účinný - trvá mu déle, než všechny chloupky vytrhá. Ze zbylých nástavců jsem vyzkoušela pouze ten holicí, který jsem použila na podpaží a ruce, ale abych pravdu řekla, více mi vyhovuje žiletka, takže u té zůstanu.


Na všech těchto přístrojích mi vadí ten zvuk. Je otravný a nepříjemný, ale zároveň je pravda, že tento je o něco tišší než můj starý, takže alespoň to mě potěšilo, i když je to stále moc hlučné. Jinak mu však nic jiného vytknout nemůžu, protože i vzhled je moc hezký. Kombinace bílé a fialové barvy se mi líbí, i když fialová barva nepatří k mým oblíbeným, ale tohle je to poslední, co bych řešila. Pokud o něm uvažujete, rozhodně vám ho doporučit můžu! Stojí přibližně 2 000 Kč. 

Epilátor s masážní hlavicí v pozadí s nástavcem pro kontakt s pokožkou.

Epilátor s holicí hlavou
Epilátor s holicí hlavou a zastřihovacím nástavcem.
Používáte pro zbavování chloupků epilátor? Nebo používáte raději žiletky?

9 KOMENTÁŘŮ

  1. Musím zaklepat, že s chloupky na nohou až takový problém nemám. Mám je dost řídké a pokud chci holení oddálit, není to zase velký problém. O tomhle epilátoru jsem už hodně četla a většinou jen ty kladné ohlasy. Kdybych měla momentálně dva tisíce navíc, neváhala bych a šla bych ho vyzkoušet, jelikož s epilátory zkušenost ještě nemám. Ale třeba časem ho vyzkouším :)

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím! V době, kdy jsem se ještě holila žiletkou, to muselo být vážně pravidelný, protože já mám naopak chloupky hodně tmavé a silné. :/ Pokud si na tom takhle, tak ten epilátor snad ani nepotřebuješ, i když by to s ním bylo rozhodně lepší - proces bys musela provádět pouze jednou za měsíc podle mě. :D :)

      Vymazat
  2. zatím se holím žiletkou ale o epilátoru uvažuju protože mi to přijde o dost lepší :) až na tu bolest noo.. skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že je to o dost lepší. A bolest potom trochu ustane, takže to není tak hrozné. :) Děkuji!

      Vymazat
  3. moc dobrá recenze a fotky! pokud budu chtít epilátor, pořídim si tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau ten vyzerá skvelo ) Určite nad ním porozmýšlam :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom ten přístroj vidím a ježí se mi vlasy :D Leží mi v šuplíku a jen kolem něj chodím. Nejde tak o tu bolest jako o to, že mi nechce vzít kratší chlupy (určitě ne tak dobře jako žiletka) a nechci chodit zarostlá do té doby, než se uráčí danou délku zaregistrovat a vytrhnout :D Navíc při zpracovávání podpaží jsem bolestí skoro brečela a krom podpaží mi teda chlupy dost zarůstaly. Hlavně na nohou a pak jsem je všechny musela dolovat z podkoží jehlou, což taky moc příjemné nebylo. Ne, že by mi dělaly vyloženě pupínky, ale prostě jsem na nohou měla docela dlouhé chlupy, které byly normálně vidět, jakoby byly na povrchu ale byly schované kousek pod kůží. Neumím to moc popsat, ale moc spokojená jsem nebyla :(

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe