PODZIMNÍ WISHLIST

neděle, září 27, 2015

Asi na mě něco leze, protože mi poslední dny není vůbec dobře. Ani to mi však nedokáže zkazit skvělou náladu z toho, že je tady konečně podzim. Přichází moje milované činnosti jako je nošení svetrů, šál a teplých ponožek, pálení svíček a pití horkého kakaa či čaje. To je pro mě důvod k radosti. Pokaždé se na toto období těším, protože pocení se v letních vedrech není nic pro mě.
Jelikož je mi aktuálně pořád hrozná zima, jsem neustále zachumlaná do dek a dělám si černý čaj s citronem, medem a skořicí, což je v tomto období moje malá závislost, i když normálně ujíždím spíše na zeleném čaji. K tomu všemu se snažím co nejvíce věnovat blogu, abych mohla přispívat co nejčastěji, a nebo už se učím do školy.



Když už je tu ten podzim, i já jsem si připravila wishlist věcí, které bych si na toto roční období chtěla pořídit.
Rozhodně si potřebuju koupit nějaké hodně teplé, pletené roláky, protože jak už jste mohli zjistit, roláky miluju! Mám jenom jeden, který však není nijak teplý. Sice ho zbožňuju a nosím ho moc ráda, ale chce to nějaký teplejší. Dál chci sehnat teplé cardigany. Cardigany jako takové jsem si hodně oblíbila, ale mám pouze slabé, letní "verze", takže je to svým způsobem stejné jako u roláků. Pak bych byla šťastná, kdybych objevila i hezké pončo, protože se mi zdají opravdu úžasné a já zatím žádné nemám. V chladnějším počasí doma nemůžu být v kraťasech, protože bych zmrzla, takže se budou hodit i tepláky, které také doposud žádné nevlastním. Ještě donedávna jsem je nesnesla a nosila pouze legíny, a proto jsem žádné nepotřebovala. Stejně budu mít legíny raději, protože jsou přece jen o něco pohodlnější, ale jedny tepláky se u mě určitě také neztratí. Co si přeju již od minulého roku, je dlouhá, teplá šála s kostkovým vzorem, do které bych se mohla pořádně zachumlat. Minulý rok jsem bohužel žádnou nesehnala. Klobouky se mi líbí na ostatních, ale mně nikdy moc neslušely (nebo jsem měla alespoň takový pocit). I přesto jsem se však rozhodla, že zkusím najít takový, ve kterém bych se cítila dobře. Pokud ho neseženu, nevadí. Co bych ale sehnala ráda, je nějaká hodně teplá, pletená deka a huňaté botky na doma. Teplých ponožek mám naštěstí zásobu, ale víte co, pořád jsou to jenom ponožky, které zmrzlíkovi jako jsem já prostě nestačí. Podzimní boty jsou jediná opravdová nutnost, bez které se neobejdu, takže ty jsou na prvním místě. A svíčky jsou neodmyslitelná část zimního období. A není jich nikdy dost! Já chci nějaké podzimní od Yankee Candle, ale těmi to určitě nekončí. Skočím i někam do F&F, odkud mám svíčky také moc ráda.

A co váš podzimní wishlist?

35 KOMENTÁŘŮ

  1. Pěkné věcičky :) líbí se mi ty podzimní botky, taky by se mi nějaké hodily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty boty jsou moc krásné! Už je musím sehnat. :D :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  2. klobouk mám na svém wish listu taky :) super článek a vzhled blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný wishlist
    Mohu se zeptat kde to upravuješ ?

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výběr, na podzim jako stvořený :) Podzimní boty taky potřebuju asi nejvíc ze všeho, jen nevím, kde sehnat ty pravé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ♥ Mně se hodně líbí boty v CCC. Tam se mi pokaždé líbí několik párů, ale bohužel tam většinou nejsou ty, které mám zrovna vysněné. :D :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  5. To jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si nosí s sebou termosku s čajem a hlavně KAKAEM :D přijdu si ve 20ti letech jako dítě, když si nosím do školy kakao, ale nějak mi vždy zlepší náladu :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně nejsi! Je to něco skvělého. :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  6. Jeee to je bezva wishlist! Máme v něm podobný věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Timberlands mě lákají už hrozně dlouho, tak možná letos se už odhodlám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou hrozně krásné. Taky už je musím sehnat! :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  8. Nádherné veci! Ja mám tiež na wishliste tie rozkošné papučky po doma! :D :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ano, ty jsou naprosto nejlepší a nejroztomilejší! :D ♥

      Vymazat
  9. Super wishlisti, yankee candle si také přeji :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to, že hitem podzimu budou pletené svetříky a cardigany, taky už jich mám několik v šatníku.
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá GA: http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jsou a já se vůbec nedivím. Něco příjemnějšího a hřejivějšího neznám! :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  11. Já jsem si teď koupila nové podzimní botky s tkaničkami, moc se mi takový styl líbí :) ještě jsem sehnala docela pěkné šedočerné pončo a chystám se koupit si takovou větší vínovou šálu, a svíčky? To je už samozřejmost, ty mám doma celý rok a pálím je ve kterémkoli období, ale podzimní a zimní je samozřejmě to nejlepší :) Týnka z blogu Live and Love

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý! To ti závidím! ♥
      A se svíčkami jsme na tom podobně! :)
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  12. Já si musím pořídit nějakou flanelku, která by se dala nosit i pod svetry:) Takže i svetr by se hodil:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! Na tu jsem úplně zapomněla - tu také potřebuji! :D :) Achjooo :D
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  13. Super wishlist! Nějaký rolák a teplý svetr také nutně potřebuju :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Ty já budu potřebovat, i když jich budu mít plnou skříň! :D Nic lepšího prostě není. ♥

      Vymazat
  14. Super článek. Já bych si z tohoto wishlistu vybrala ty tepláky, které vypadají úžasně a pak ty svíčky, to je opravdová nutnost, mít jich spoustu. Těším se na další články. Girl Online

    OdpovědětVymazat
  15. množstvo naozaj nádherných kúskov a úplne dokonalých na prichádzajúce chladné obdobie! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  16. Skvelý wishlist, samé nádherné kúsky, ktoré k jeseni patrí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe