MIRACLE GEL OD SALLY HANSEN

úterý, června 23, 2015

Sally Hansen Miracle Gel

Dnes tu pro vás mám opět kosmetický článek! Tentokrát se jedná o recenzi na Miracle gel laky od Sally Hansen, ke kterým jsem se dostala díky Dm skautovi. Jedná se o sadu barevného gelového laku a Top Coatu - vrchního gelového laku, který se dá používat pouze v kombinaci s barevnými gelovými laky Miracle Gel. Slouží k domácí manikůře, ke které není potřeba UV/LED lampa, což je velká výhoda. Slibují výdrž až 14 dnů a vzhled jako ze salónu.

K dosažení této perfektní manikůry stačí pouze 2 kroky. První se musí aplikovat 2 vrstvy barevného laku a poté 1 vrstva laku vrchního. Mezi jednotlivým lakováním se musí samozřejmě nechat zaschnout jako klasické laky na nehty. Nepoužívá se žádný podlak a celé se to odlakovává obyčejným odlakovačem.


Můj barevný lak je v úplně klasické červené barvě - odstín 470 Red Eye, ale existuje i spousta jiných barevných variant. Tuším, že odstínů je 23 a některé jsou vážně nádherné. Kryje skvěle a dokonce by stačila pouze jedna vrstva. Top Coat má o něco tekutější konzistenci, rychleji zasychá a díky němu je konečný výsledek opravdu nádherný - nehty se krásně lesknou. Štětečky laků jsou širší a plošší a pracuje se s nimi velmi dobře. Co se výdrže týče, dva týdny rozhodně nedají, ale na druhou stranu vydrží déle než obyčejné laky. Obyčejné laky mi drží tak 1-2 dny, zatímco tyto laky kolem 5 dní, což je pro mě dost. Hlavně si neustále s nehty hraju a častokrát si lak poškodím svojí vlastní chybou, takže si myslím, že někomu by mohly vydržet i déle.

Bohužel to nemohu porovnávat s klasickými gel laky, protože ty jsem nikdy nevyzkoušela. Zároveň mě ani nelákají, takže tohle je pro mě skvělá varianta. Uvažuji o tom, že si pořídím alespoň další dva odstíny, protože se do toho podle mě investovat vyplatí i přesto, že nejsou nejlevnější. Jednotlivé barevné laky stojí 289 Kč a duo balení, ve kterém je top coat a barevný lak stojí 399 Kč.

Sally Hansen Miracle Gel

Sally Hansen Miracle Gel

Sally Hansen Miracle Gel

Sally Hansen Miracle Gel

 Co vy a Miracle gel? Máte? Znáte? 

10 KOMENTÁŘŮ

  1. Pěkný článek, musím se přiznat, že jsem po nich už pokukovala, ale kvůli ceně jsem si je ještě nikdy nedala do košíku.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja taky na ně koukala, doma mám ÚV lampu od Essence a lak mi vydrží tak tech 5dni taky no :-/ ale dá to hrozně práce, tohle mi přijde míň časově náročný

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok :) Ja som to už niekde pozerala minule, no nemala som nejako odvahu :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Mam zrovna takovy odstin cerveny a musim rict, ze ja jsem hned na druhy den mela odlouply kousek laku jak na jednentak na druhe ruce, nevim cim to bylo. Dam mu jeste jednu sanci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. sakra, vy mi dnes dávate zabrať :D už toľko lakov čo chcem vyskúšať a pokupovať. za chvíľu mi bude treba ďalšiu miestnosť na kozmetiku šminky a laky a podobní vecičky. ale vyzerá to skvelo!

    OdpovědětVymazat
  6. Už několikrát jsem se dívala na tyhle laky ale ta cena je na mě možná až příliš:/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě docela lákají, ale četla jsem i dost pozitivních recenzí na levnější variantu gelových laků od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňa to neláka a už vôbec nie za tú cenu a keďže robím gélové nechty mám to aj tak k dispozícii za lacnejšie.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty laky se mi líbí, ale řekla jsem si, že už si dlouhou dobu lak nekoupím, protože jich mám doma dost a nestíhám je nosit. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě lákají a myslím si, že 4 stovky za to balení není vůbec moc! Moc hezký článek, ale musím zmínit, že manikúra se píše s čárkovaným u :) -K

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

NAPIŠ MI

Název

E-mail *

Vzkaz *

FACEBOOK

Subscribe